Copy
NYHETSMAIL - August 2016
Se nyhetsbrevet i din browser

Tag musiken med dig överallt

Med THOMSONs transportabla audio produkter kan du dela feta musikupplevelser med dina vänner, överallt och närsomhelst!

Fler och fler använder sina smartphones till att spela musik, och en naturlig effekt är ett stigande behov för transportabla högtalare

THOMSON har kommit med 3 exklusiva bud på transportabla högtalare, som kan göra din sommar ännu bättre! Det finns en stor möjlighet, för att ta musiken med dig och njuta av din favoritmusik, var som helst och när som helst. - Endast fantasin sätter gränser.
De smarta högtalarna, kan anslutas till vilken som helst enhet, som kan spela musik. Med det enkla användarvänliga styr-system, kan du koppla din enhet till högtalarna med hjälp av Bluetooth eller en AUX-kontakt.
Oavsett om du förbinder en THOMSON transportabel högtalare till din mobiltelefon, tablet, iPad®, iPod®, mp3-spelare eller bärbar dator, kommer de kunna spela musiken högt och klart. Det finns en mängd av användnings möjligheter, till var du kan använda din THOMSON högtalare, om det är inomhus, utomhus, till festligheter eller bara i vardagen.
THOMSON Bluetooth högtalare
THOMSON Bluetooth högtalare XL
Med THOMSON Bluetooth högtalare XL kan du njuta av det imponerande ljudet, var som helst. Batteriet kan uppladdas, så högtalaren kan spela i upp till 8 timmar. Så tag högtalaren med på altanen eller terrassen och njut av de långa sommarnätterna. Eller tag den med till köket eller på badrummet och låt den ledsaga dig, medans du badar eller håller med ditt morgonkaffe.
Designen är enkel och stilfull. Ytan är gjord av aluminium och en praktisk läderrem gör den enkel och behaglig att bära med sig.
Feature översikt:

•  Bluetooth - NFC
•  Exklusiv design med läderrem
•  3,5 mm AUX-In
•  Power: 30W
•  Passiv bas
•  Batteri: 4400 mAh
•  Mått: 31,7 x 16 x 6,3 cm
•  Varunr. WS03
•  Rek. 1.195:-
THOMSON Bluetooth högtalare
THOMSON Bluetooth högtalare är liten, lätt och tålig, så du enkelt kan ha den med ut i det fria, när du ska på stranden, gårdsfesten eller i parken. Skulle festligheterna flytta sig till ett nytt ställe, kan du enkelt ta den med i handen eller hängande på cykelstyret. Genom att ladda upp batteriet kan du njuta av det goda ljudet och den stilfulla designen i timmar.

Med THOMSON Bluetooth högtalare, kan du med gott samvete skruva upp för musiken och dansa till långt ut på natten.
Feature översikt:

•  Bluetooth - NFC
•  Exklusiv design med läderrem
•  3,5 mm AUX-In
•  Power: 12W
•  Passiv bas
•  Batteri: 1200 mAh
•  Mått: 16 x 7,7 x 2,9 cm
•  Varunr: WS02
•  Rek. 695:-
klicka här för att ladda ned bilder
Rubiks Bluetooth högtalare

Denna retro-pärla av en Bluetooth högtalare, utformad som den kända Rubiks kub, vill helt säkert skapa minnen och ett leende på läpparna hos de flesta. Högtalaren har en rolig detalj, då man genom att vrida på toppen av kuben, justerar volymen upp och ned. Där är inbyggt batteri, som kan laddas upp via USB, därefter kan högtalaren spela i ca. 5 timer.
En färgrik gadget med bra ljud, som vill väcka uppsikt i de flesta hem eller på kontoret.
klicka här för att ladda ned bilder
Feature oversigt:

•  Trådlös musik streaming via Bluetooth
•  Besvara tlf. samtal via högtalaren
•  Rubiks certifierad produkt
•  Räckvidd 10M
•  USB uppladdning (kabel medföljer)
•  3,5 mm AUX-In (kabel medföljer)
•  Utgångs effekt: 3W RMS
•  Uppladdningsbart batteri
   (upp till 5 t. batteritid)
•  Mått: 9 x 9 x 9 cm
•  Rek. pris 645:-

Klicka här för att se Rubiks Bluetooth højttaler video
Klicka på bilden ovanför för att se Rubiks Bluetooth högtalarvideo
Kontakta för mer information:

Jimmie O´Connor
Market Manager
joconnor@strong.tv
STRONG Scandinavia A/S marknadsför och distribuerar varumärkena STRONG, SKYWORTH, THOMSON, TCL, Barkan Mounting Systems och BigBen i Norden med fokus på Set-Top-Boxar, TV, CAM, Wi-Fi Streaming, Audio, SDA etc.

STRONG Scandinavia ligger i Danmark och har ett fullt setup inom försäljning, distribution, marknadsföring och service för de nordiska länderna.

STRONG Scandinavia är en del av STRONG Group. STRONG, etableret i Europa år 1989, är en global leverantör av konsumentelektronik och har 9 fullt operationella dottersällskap och 6 regionala försäljningskontor, som täcker 55 länder.