NYHEDSMAIL - Februar 2016
Se nyhedsbrevet i din browser
Rubiks Bluetooth højttaler

Denne retro-perle af en Bluetooth højttaler, udformet som den kendte Rubiks terning, vil helt sikkert skabe genkendelse og smil på læben ved de fleste. Højttaleren har en sjov detalje, da det ved et drej på toppen af terningen, er muligt at skrue volumen op og ned. Højttaleren er officiel certificeret og godkendt af Rubiks.

Ud over det sjove design, er det muligt at streame musik via Bluetooth eller via AUX-in indgangen. Højttaleren har speaker funktion, der gør det muligt at besvare telefonopkald fra mobilenhed via højttaleren (håndfri). Rækkevidden er op til 10m. fra senderen.

Højttaleren har en udgangs effekt på 3W og spiller forbavsende godt, trods sin lille størrelse. Der er indbygget batteri, der kan oplades via USB, hvorefter højttaleren kan spille i ca. 5 timer.

En farverig gadget med god lyd, der vil vække opsigt i de fleste hjem eller på kontoret.
Feature oversigt:
•  Trådløs musik streaming via Bluetooth
•  Besvar tlf. opkald via højttaleren
•  Rubiks certificeret produkt
•  Rækkevide 10M
•  USB opladning (kabel medfølger)
•  3,5 mm AUX-In (kabel medfølger)
•  Udgangs effekt: 3W RMS
•  Genopladlig batteri (op til 5 t. batteritid)
•  Mål: 9 x 9 x 9 cm
•  Vejl. pris 499,-
Vidste du:
Terningen blev opfundet af den ungarske billedhugger og arkitektur professor Ernö Rubik i 1974. Det skønnes, at der på verdensplan er solgt mere end 300 millioner eksemplarer af denne berømte terning eller efterligninger. Selv den dag idag er den yderst populær, hvilket en hurtig søgning på nettet kan bekræfte.
Vidste du:
Verdensrekorden for at samle en Rubiks terning er på blot 4,9 sekunder, en rekord sat af kun 14 årige Lucas Etter i november 2015. Der afholdes stadig mesterskaber for løsning af Rubiks terningen. Den nuværende danske rekord tilhører Thomas Schmidt, som ved Danish Open 2014 i Jelling løste terningen på 7,79 sekunder.
Vidste du:
Der findes mere end 43 trillioner forskellige kombinations-muligheder, eller helt præcis 43.252.003.274.489.856.000 kombinationer. Til trods for de mange muligheder kan enhver terning løses med højst 20 drejninger.

Klik her for at se Rubiks ternningen løst på 1,019 sekunder.

Klik på billedet ovenfor for at se Rubiks Bluetooth højttaler video
Klik her for download af billeder
Kontakt for yderligere information:

Jesper Trudslev

Markedschef
jtrudslev@strong.tv
STRONG Scandinavia A/S markedsfører og distribuerer mærkevarene STRONG, THOMSON, TCL, Barkan Mounting Systems, SteamOne og BigBen i Norden med fokus på Set-Top-Bokse, TV, CAM, Wi-Fi Streaming, Audio, Steamere, SDA, Air & Heating etc.

STRONG Scandinavia ligger i Danmark og har et fuldt setup indenfor salg, distribution, markedsføring og service for de nordiske lande.

STRONG Scandinavia er en del af STRONG Group. STRONG, etableret i Europa i 1989, er en global leverandør af forbrugerelektronik og har 9 fuldt operationelle datterselskaber og 6 regionale salgskontorer, der dækker 55 lande.