Copy
NYHEDSMAIL - Juli 2016
Se nyhedsbrevet i din browser

Tag musikken med dig overalt

Med THOMSONs transportable audio produkter kan du dele fede musikoplevelser med dine venner, selv når du er på farten!

Flere og flere bruger deres smartphones til at afspille musik, og en naturlig effekt heraf er et stigende behov for transportable højttalere

THOMSON er kommet med 3 eksklusive bud på transportable højttalere, der kan gøre din sommer endnu bedre! Der er nemlig rig mulighed, for at bringe musikken med dig og nyde dine yndlings musiknumre, hvor som helst og når som helst. - Kun fantasien sætter grænser.
De smarte højttalere, kan forbindes til hvilken som helst enhed, som kan spille musik. Med det nemme anvendelige styre-system, kan du koble din enhed til højttalerne ved hjælp af Bluetooth eller et AUX-stik.
Uanset om du forbinder en THOMSON transportabel højttaler til din mobiltelefon, tablet, iPad®, iPod®, mp3-afspiller eller bærbar computer, vil de kunne afspille musikken højt og klart. Der er et væld af anvendelsesmuligheder, til hvor du kan bruge din THOMSON højttaler, om det er indendørs, udendørs, til festligheder eller bare i hverdagen.

THOMSON Bluetooth højttalere
THOMSON Bluetooth højttaler XL
Med THOMSON Bluetooth højttaler XL kan du nyde den imponerende lyd, hvor som helst. Batteriet kan oplades, så højttaleren kan spille i op til 8 timer. Så tag højttaleren med på altanen eller terrassen og nyd de lange sommernætter. Eller tag den med i køkkenet eller på badeværelset og lad den ledsage dig, mens du er i bad eller igang med din morgenkaffe.
Designet er enkelt og stilfuldt. Overfladen er lavet af aluminium og en praktisk læderrem, som gør den nem og behagelig at tage med på farten.

•  Bluetooth - NFC
•  Eksklusivt design med læderrem
•  3,5 mm AUX-In
•  Power: 30W
•  Passiv bass
•  Batteri: 4400 mAh
•  Mål: 31,7 x 16 x 6,3 cm
•  Varenr. WS03
•  Vejl. 999,-
THOMSON Bluetooth højttaler
THOMSON Bluetooth højttaler er lille, let og hårdfør, så du nemt kan have den med ud i det fri, når du skal på stranden, havefesten eller i parken. Skulle festlighederne flytte sig til et nyt sted, kan du med et snuptag, tage den med i hånden eller hængende på cykelstyret. Ved at oplade batteriet kan du nyde den gode lyd og det smukke design i timevis.

Med THOMSON Bluetooth højttaler, kan du med god samvittighed skrue op for musikken og danse til langt ud på natten.

•  Bluetooth - NFC
•  Eksklusivt design med læderrem
•  3,5 mm AUX-In
•  Power: 12W
•  Passiv bass
•  Batteri: 1200 mAh
•  Mål: 16 x 7,7 x 2,9 cm
•  Varenr: WS02
•  Vejl. 599,-
klik her for at download højtopløselige billeder
Rubiks Bluetooth højttaler

Denne retro-perle af en Bluetooth højttaler, udformet som den kendte Rubiks terning, vil helt sikkert skabe genkendelse og smil på læben ved de fleste. Højttaleren har en sjov detalje, da det ved et drej på toppen af terningen, er muligt at skrue volumen op og ned. Højttaleren er officiel certificeret og godkendt af Rubiks. Der er indbygget batteri, der kan oplades via USB, hvorefter højttaleren kan spille i op til 5 timer.
En farverig gadget med god lyd, der vil vække opsigt i de fleste hjem eller på kontoret.
klik her for at download højtopløselige billeder

•  Trådløs musik streaming via Bluetooth
•  Besvar tlf. opkald via højttaleren
•  Rubiks certificeret produkt
•  Rækkevide 10M
•  USB opladning (kabel medfølger)
•  3,5 mm AUX-In (kabel medfølger)
•  Udgangs effekt: 3W RMS
•  Genopladlig batteri (op til 5 t. batteritid)
•  Mål: 9 x 9 x 9 cm
•  Vejl. 499,-

Klik her for at se Rubiks Bluetooth højttaler video
Klik på billedet ovenfor for at se Rubiks Bluetooth højttaler video
Kontakt for yderligere information:

Jesper Trudslev
Markedschef
jtrudslev@strong.tv
Om STRONG Scandinavia A/S
STRONG Scandinavia A/S markedsfører og distribuerer mærkevarerne STRONG, SKYWORTH, THOMSON, TCL, Barkan Mounting Systems og BigBen i Norden med fokus på TV, Set-Top-Bokse, Wi-Fi Streaming & Netværk, CAM, Audio, SDA etc.

STRONG Scandinavia ligger i Danmark og har et fuldt setup indenfor salg, distribution, markedsføring og service for de nordiske og baltiske lande.

STRONG Scandinavia er en del af STRONG Group. STRONG, etableret i Europa i 1989, er en global leverandør af forbrugerelektronik og har 9 fuldt operationelle datterselskaber og 8 regionale salgskontorer, der dækker 55 lande.

I slutningen af 2015 blev STRONG en del af Skyworth koncernen, da Skyworth købte aktie-majoriteten i STRONG International. Skyworth er en af de 6 største TV producenter i verden, samtidig er Skyworth en af verdens største set-top-box producenter.

Besøg os på www.strong.tv / www.strong-connected.com / www.thomsonstb.net